جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

شهر بتن ارائه دهنده ي با كيفيت ترين مصالح ساختماني

۲۱ بازديد

با كيفيت ترين مصالح ساختماني

 

شهر بتن ارائه دهنده ي با كيفيت ترين مصالح ساختماني

تا بحال فكر كرده ايد كه سيمان چه نقش اساسي در زندگي انسان دارد؟ اثرات خانه هاي كاهگلي شايد در دوردست ها باقي مانده باشد و در مناطق شهري تمامي خانه ها با سيمان ساخته مي شوند. مصالح ساختماني نيز اغلب ساخته سيمان هستند و هريك از آنها در بخش هاي متفاوتي از ساختمان سازي و شهرسازي مورد استفاده قرار مي گيرند. اما آيا تمامي مصالح سيماني براي ساخت و ساز مناسب اند؟ طبيعتا ميزان درصد مواد اوليه استفاده شده براي تمامي مصالح سيماني بر روي مقاومت و دوام محصول نيز تاثير خواهد گذاشت و حتما بايد كليه استاندارد ها در ساخت مصالح رعايت شوند. متاسفانه برخي از مراكز توليد مصالح ساختماني اين مهم را رعايت نكرده و محصولاتي با كيفيت پايين به مشتريان ارائه مي كنند. به همين دلايل بايد در انتخاب مركز خريد نيز نهايت دقت را داشته باشيد. قيمت از ديگر موارد حائز اهميت است و ممكن است مراكز مختلف قيمت هاي متفاوتي براي محصولات خود ارائه كنند و مي توانيد با كنار هم گذاشتن كيفيت و قيمت، بهترين مركز را براي خريد انتخاب كنيد. شهر بتن يكي از مراكز معتبر فروش مصالح ساختماني  مي باشد. در ادامه توضيحات كامل تري را در خصوص قيمت خريد سيمان و قطعات بتني ارائه نموده ايم.

 

x10_w7u6.jpg

 

خريد از شهر بتن

خريد مصالح ساختماني از مراكز متعددي امكان پذير است و در حالت كلي روش هاي خريد به دو نوع حضوري و غيرحضوري دسته بندي مي شوند. منظور از روش حضوري مراجعه به مراكزي است كه در سطح شهر فعاليت مي كنند كه خريد از اين مراكز حضوري است و ممكن است وقت بيشتري از شما بگيرد و به همين دليل كمتر مورد توجه قرار گرفته است. روش غيرحضوري مراجعه به وب سايت هاي اينترنتي است و اين روش توانسته جايگزين مراكز فروش حضوري شود. شهر بتن يكي از مراكز معتبر فروش مصالح ساختماني است كه از طريق آن مي توانيد بدون هيچگونه دغدغه اي نسبت به خريد اقدام نماييد. كارشناسان شركت به صورت ?? ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران بوده و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آنها دريافت نماييد. امكان خريد محصولات از تمامي نقاط كشور نيز امكان پذير است. پيشنهاد ما به شما بررسي قيمت انواع افزودني هاي معدني مانند: قيمت روان كننده و قيمت زودگير كننده و قيمت كندگير كننده ها است.

 

 

 

منظور از بلوك ليكا چيست؟

شايد نام بلوك سبك با توجه به قيمت بلوك سبك به گوشتان خورده باشد. بلوك هاي ليكا نوعي از بلوك هاي سبك هستند كه به دليل ويژگي هاي خاصي كه دارند محبوبيت بسياري در ميان مردم پيدا كرده و به يكي از پرفروش ترين ها تبديل شده اند. بلوك ليكا در شرايط خاصي توليد شده و مقاومت مطلوبي دارند اما طبيعتا ميزان مقاومت آن پايين تر از نمونه هاي بلوك سيماني سنگين خواهد بود. بلوك سيماني ليكا ويژگي هاي متعددي دارد كه آن را براي خريد مناسب كرده است. يكي از اصلي ترين ويژگي هاي اين بلوك را مي توان عايق بودن آن دانست به گونه اي كه مي تواند تا حد بسيار زيادي جلوي نفوذ حرارت و صدا را بگيرد و به همين دليل در صورت استفاده از آن نيازي به عايق كاري ساختمان نيست. توجه داشته باشيد كه بلوك ليكا در تنوع سايز متعددي روانه بازار شده و امكان استفاده در هر نقطه از ساختمان به جز ديوار هاي باربر وجود خواهد داشت. قيمت بلوك ليكا نيز به دليل انواع مختلف آن و اختلاف قيمت بتن نيز متفاوت خواهد بود. نوع تهيه بلوك ليكا بر كيفيت آن تاثير بسياري خواهد گذاشت و بايد كليه مراحل ساخت به درستي طي شوند.

 

 

 

قيمت بلوك‌ ليكا

قيمت سيمان امروز از جمله مواردي است كه قبل از خريد بلوك ليكا بايد حتما مورد توجه قرار گيرد. بلوك هاي ليكا در انواع مختلفي توليد شده اند و به همين دليل نمي توان رقم خاصي براي آنها در نظر گرفت. نكته قابل توجه اينكه بلوك هاي ليكا در مقايسه با بلوك هاي سيماني ميزان قيمت گران تري دارند اما به دليل ويژگي هاي منحصر به فرد اين محصول، بسياري به دنبال استعلام قيمت سيمان رنگي هستند. بلوك هايي كه كيفيت بالايي دارند قطعا قيمت گران تري نيز خواهند داشت و توصيه مي كنيم به هيچ وجه كيفيت را فداي قيمت نكرده و به دنبال پيدا كردن محصولات با كيفيت باشيد. شهر بتن كليه محصولات خود را طبق استاندارد هاي جهاني توليد كرده و هيچ گونه ايرادي به آنها وارد نخواهد بود. قيمت آنها نيز مناسب بوده و مي توانيد باكيفيت ترين محصول را با قيمت معقول از آن خريداري كنيد. دقت داشته باشيد كه قيمت بلوك سيماني در شهربتن مناسب بوده و مي توانيد قيمت هاي ارائه شده در آن را با ساير مراكز مقايسه كنيد.

 

جدول بتني و ويژگي هاي آن

جدول هاي بتني از جمله محصولات پركاربرد سيماني هستند. جدول هاي بتني در انواع اقسام مختلف توليد شده اند و مي توانيد آن را در طرح هاي متفاوتي مشاهده كنيد. جدول هاي معمولي كه در اطراف بلوار ها و خيابان و جوب ها شاهد آنها هستيم بيشترين فروش را دارند. اين نوع قيمت بلوك هبلكس وزن زيادي داشته و در عوض بسيار مقاوم هستند و امكان شكستن آن با ضربه بسيار پايين است. براي ساخت جدول بتني حتما بايد مراحل خاصي دنبال شود و يكي از اين مراحل را مي توان ويبره دانست كه پس از قالب گيري به منظور افزايش استحكام انجام مي شود. جدول بتني در انواع اندازه هاي مختلف توليد مي شود، بنابراين قيمت تيرچه بتني و جدول بتني نيز با توجه به قيمت سيمان متفاوت خواهد بود و هر يك از انواع آن براي بخش هاي خاصي مورد استفاده قرار مي گيرند. جدول بتني براي مصارف شخصي نيز مناسب هستند و مي توان از آنها در دور باغچه استفاده كرد.

 

 

 

قيمت جدول بتني

جدول بتني طي فشار توليد مي شود و اصلي ترين مواد اوليه آن را ماسه، سيمان و دانسيته هاي سنگ‌تشكيل مي دهند. ريزدانه هاي سنگ‌باعث افزايش ميزان مقاومت آن مي شود و باعث ايجاد نوعي ساختار مستحكم خواهد شد. جدول هاي بتني در انواع اقسام اندازه هاي مختلف ارائه شده اند و اين اندازه ها دليل اصلي بر تفاوت قيمت جدول ها هستند. كيفيت جدول بتني بسيار حائز اهميت است و چنانچه محصولات از مواد اوليه مرغوب تري ساخته شده باشند كيفيت بيشتري داشته و در نتيجه ميزان قيمت آن نيز بالاتر خواهد بود. شهربتن محصولات خود را در بالاترين كيفيت توليد كرده و به همين دليل مي توانيد بهترين محصولات را با نازلترين ميزان قيمت ها خريداري كنيد. هريك از جدول هاي بتني ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر داشته و با مراجعه به وب سايت شهربتن مي توانيد قيمت دقيق و مشخصات محصول از جمله قيمت بورس سيمان مورد نظر را مورد بررسي قرار دهيد.

شهر بتن ارائه دهنده مصالح ساختماني با ويژگي هاي منحصر به فرد

مصالح سيماني امروزه به عنوان پركاربردترين انواع مصالح براي ساخت و ساز شناخته مي شوند كه مي توان آنها را در انواع مختلفي مشاهده كرد. برخي از سازه هاي بتني پيش ساخته هستند اما برخي از آنها براي ساخت و مستحكم كردن بخش هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. كيفيت و عيار محصولات بتني از اهميت بالايي برخوردار است چرا كه ميزان مواد اوليه بكار رفته در اين مصالح بسيار مهم بوده و بر مقاومت آن تاثير مستقيم خواهد گذاشت. شركت هاي مختلفي اقدام به توليد و ارائه محصولات بتني كرده اند و هريك ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند و مي توانيد يكي از بهترين ها را براي خريد مصالح مورد نياز خود انتخاب كنيد. بتن آماده از جمله پرفروش ترين انواع مصالح ساختماني است و مي توانيد آن را در انواع مختلفي مشاهده كنيد. بتن هاي آماده براي بخش هاي مختلفي از ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرند كه البته هريك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را خواهند داشت. در شهر بتن مي توان بهترين محصولات را با نازلترين قيمت ها خريداري كرد. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص خريد سيمان و قيمت بلوك سبك ارائه نموده ايم.

 

 

 

خدمات شهر بتن

شهر بتن به عنوان يكي از بهترين مراكز توليد كننده مصالح ساختماني در سطح كشور شناخته مي شود كه مي توانيد انواع اقسام محصولات مورد نياز را از آن خريداري نماييد. از جمله مهمترين ويژگي هاي شهر بتن مي توان به ارائه خدمات با بالاترين كيفيت و پايين ترين قيمت و بهترين قيمت سيمان فله اشاره كرد و خواهيد توانست بهترين محصولات را با نازلترين قيمت ها از آن خريداري كنيد. توجه داشته باشيد كه كارشناسان شهر بتن به صورت ?? ساعته و در تمامي روزهاي هفته آماده ارائه خدمات هستند و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آنها دريافت نماييد. وب سايت شهربتن نيز مي تواند راهنماي بسيار مناسبي براي آشنايي پيدا كردن از كليه انواع مصالح ساختماني باشد و مي توانيد مشخصات دقيق هر محصول را مورد بررسي قرار داده و براي ثبت سفارش، آنها را با يكديگر مقايسه كرده و بهترين مورد را از ميان بلوك سيماني براي خريد انتخاب كنيد.

 

منظور از بتن آماده چيست؟

همانطور كه از نام آن پيداست بتن آماده به نوعي از بتن ها گفته مي شود كه به صورت تركيبي و آمادا به فروش مي رسند. اين نوع بتن ها توسط دستگاه هاي مخصوص مخلوط مي شوند به گونه اي كه مواد اوليه بتن به صورت استاندارد داخل دستگاه ريخته شده و با يكديگر مخلوط مي شوند. پروسه مخلوط كردن مواد بتن به قدري انجام مي شود تا به بهترين شكل ممكن با يكديگر قاطي شوند. طبيعتا اين مخلوط شدن كامل بتن بتعث افزايش ضريب مقاومت آن خواهد شد و امكان شكستن آن پايين تر مي آيد. دانه هاي موجود در داخل بتن آماده از جمله مواردي است كه باعث افزايش چشمگير مقاومت بتن آماده مي شود و همين مقاومت بالاي آن باعث محبوبيت آن در ميان مردم شده است. بتن آماده امروزه در ساختمان سازي بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد و متناسب با مدل بتن آماده مي توانيد آن را در بخش هاي مختلف مورد استفاده قرار دهيد. مراكز متعددي اقدام به توليد و فروش بتن آماده كرده اند كه هريك ويژگي هاي متفاوتي با يكديگر دارند و مي توانيد بهترين مورد را براي خريد انتخاب كنيد. قيمت بتن با توجه به انواع مختلف آن و قيمت سيمان نيز متفاوت خواهد بود.

 

 

 

قيمت بتن آماده

از جمله مهمترين مواردي كه در خريد بتن آماده مورد توجه قرار مي گيرد را مي توان قيمت آن دانست. براي بتن آماده نمي توان قيمت دقيقي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي مانند قيمت بورس سيمان بر ميزان قيمت آن تاثير خواهند گذاشت. يكي از مهمترين موارد تاثيرگذار بر ميزان قيمت بتن آماده را مي توان كيفيت محصول دانست. بتن آماده در انواع مختلفي روانه بازار مي شود و هريك از آنها مقاومت و كيفيت متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. مواد اوليه بتن آماده بايد به صورت دقيق با يكديگر تركيب شوند تا هم مقاومت مطلوبي داشته و هم بتوان با اطمينان كامل از آن استفاده كرد. برخي از شركت ها متاسفانه مواد ارزشي بتن آماده را كمتر اضافه مي كنند تا هزينه تمام‌شده بتن آماده پايين تر باشد و به همين دليل در انتخاب مركز استعلام قيمت سيمان رنگي نهايت دقت را داشته باشيد. بتن آماده به انواع مختلفي دسته بندي مي شود كه هريك از آنها ميزان قيمت متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت.

 

بتن عيار ???

بتن عيار ??? از جمله پرفروش ترين انواع بتن آماده است. بتن هاي آماده از نظر عيار با يكديگر تفكيك مي شوند. عيار بتن آماده نشان دهنده ميزان سيمان بكار رفته در آن است و هرچه اين عيار بيشتر باشد مقدار سيمان بكار رفته در آن بيشتر بوده و در نتيجه مقاومت بالاتري خواهد داشت. بتن آماده عيار ??? به اين معني است كه در هر متر مكعب از اين بتن ??? كيلوگرم سيمان استفاده شده است. توجه داشته باشيد كه اين نوع بتن در بخش هاي مختلفي از ساختمان سازي كاربرد دارد اما معمولا براي ريختن سقف مورد استفاده قرار مي گيرد. بتن عيار ??? به صورت عمده در شهر بتن توليد شده و مي توانيد به راحتي نسبت به خريد آن اقدام نماييد. توجه داشته باشيد كه اين شركت بهترين محصولات را در اختيارتان قرار خواهد داد و مي توانيد بدون هيچگونه نگراني از كيفيت محصول نسبت به خريد اقدام كنيد. قيمت بتن عيار ??? با توجه به قيمت سيمان بكار رفته شده در آن متفاوت خواهد بود. بتن عيار ??? را مي توانيد بر حسب ماشين بتونير خريداري نماييد، اين ماشين ها قابليت ويژه اي داشته و از سفت شدن بتن جلوگيري خواهند كرد و مي توانيد اقدام به سفارش بتن به هر نقطه اي نماييد.

 

 

 

قيمت بتن عيار ???

قيمت بتن آماده تا حد زيادي به مقدار سيمان استفاده شده در آن بستگي دارد. امروزه به دليل نوسانات قيمت كليه مواد اوليه بتن آماده همواره قيمت اين محصول نيز نوسانات بسياري دارد و از اين رو در هنگام خريد بهتر است از چندين فروشگاه پرس و جو نماييد. لازم به ذكر است كه قيمت بتن آماده عيار ??? نسبت به بتن آماده عيار ???ران تر بوده و نسبت به بتن عيار ??? ارزانتر است. اما به اين معني نيست كه بتن ??? كيفيت مطلوبي ندارد چرا كه هريك از بخش هاي ساختمان به نوع خاصي از مصالح نياز دارد و بتن عيار ??? كاربرد خاص خود را خواهد داشت. براي مشاهده قيمت دقيق بتن مورد نظر خود مي توانيد به وب سايت شهربتن مراجعه نماييد. پيشنهاد ما به شما بررسي قيمت روان كننده ، قيمت زودگير كننده و قيمت كندگير كننده ها در وب سايت شهر بتن است.

هبلكس و سيم كشي 

هبلكس خاصيت برشكاري آساني دارد به طوري كه با اره چوب بري قابل برش است در هنگام برشكاري ضايعات كمتري دارد و سيمكشي به سهولت انجام مي پذيرد

 

هبلكس چيست؟ 

قيمت بلوك هبلكس نوعي از بتن است كه توسط حباب هاي هوا متخلخل شده و در ساختمان ها براي ديوار جايگزين آجر و مصالح قديمي مي باشد. هبلكس مشابه بلوك هاي سبك ديگر در آن از سيلس استفاده شده است. اين امر باعث ضد آتش شدن هبلكس گرديده زيرا سيلس دماي ذوب آن بسيار بالا مي باشد ودر برابر حريق عايق مي باشد. هبلكس توسط مهندسان در اروپا ابداء گرديده ونام هاي heblex,aac,ytong دراروپا وسايركشورها شناخته شده است.

 

براي توليد هبلكس شرايط بسيار سختي را نبايد پيمود. ولي توليد اين محصول به دقت بسيار بالا در تمامي مراحل فرآوري احتياج دارد تا هبلكس توليد شده تمام مزاياي اصلي، عايق بودن،وزن كم، مقاومت مطلوب و جذب اب پايين را داشته باشد.

 

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com

 

 

 

ويژگي ها ي آجر نما نسوز سيليسي

۲۵ بازديد

انواع آجر نسوز نما را بشناسيد

آجر نسوز سيليسي

متريال اصلي تشكيل دهنده اين نوع آجر نسوز سيليس است. خاك نسوز استفاده شده در اين نوع از آجرهاي نسوز حاوي سيليسيم دي اكسيد ، اكسيد آهن ، دي اكسيد تيتانيوم ، سديم اكسيد ، پتاسيم اكسيد ، آلومنيوم اكسيد مي باشد . آجر نما نسوز سيليسي داراي رسانايي گرمايي بالا و مقاوم در برابر نفوذ ذرات گاز مي باشد.

ويژگي ها ي آجر نما نسوز سيليسي :

•       داراي دماي ذوب بالا

•       توانايي تحمل فشار زياد

•       داراي مقاومت زياد نسب به سرباره هاي اسيدي

•       داراي ثبات ابعادي در دماهاي بالا

•       عدم پوسته پوسته شدن

مزايا و معايب آجر نسوز نما سيليسي:

•       داراي مقاومت زياد در برابر محيط ها و سرباره هاي اسيدي

•       ارزان بودن و فراواني مواد اوليه آن ها

•       داراي وزن حجمي كم و هدايت حرارتي بالا در مقايسه با ساير ديرگدازها

•       داراي مقاومت شوك حرارتي بالا در دماي 760 درجه سانتي گراد و انقباض بسيار ناچيز در اين دماها

•       داراي مقاومت شوك حرارتي پايين در تغييرات دمايي كمتر از 700 درجه سانتي گراد در داخل كوره

•       داراي مقاومت كم در برابر محيط هاي قليايي

•       داراي ضعف در برابر قرار گرفتن در مجاورت با سرباره هاي بازي

كاربرد آجرنسوز سيليسي:

•       كوره هاي گاز سوز توليد كك

•       كوره هاي فولاد سازي

•       كوره هاي سراميك سازي

•       كارخانه هاي توليد شيشه

آجر نسوز قليايي

براي توليد اين آجر از سيلسيم دي اكسيد و اكسيد منيزيم  استفاده مي شود و در گاهي موارد نيز  اكسيد آهن و اكسيد كروم به داخل آن ها اضافه مي شود تا موجب بالا رفتن توان حرارتي آن ها شود .

مزايا و معايب آجر نما نسوز قليايي:

1.      دير گدازي و دير گدازي تحت بار بالا

2.      داراي مقاومت زياد در برابر سرباره هاي قليايي

3.      داراي ضعف در مقابل شوك هاي حرارتي

4.      داراي انبساط حرارتي زياد و هدايت حرارتي بالا

5.      تمايل به دهيتراته شدن و در نتيجه مقاومت پايين در برابر بخار آب

6.      داراي ضعف در برابر محيط ها و سرباره هاي اسيدي

 

موارد كار برد آجرنسوز قليايي :

1.      كوره هاي دايره اي سيمان

2.      پوشش ديواره كوره هاي باز فولاد سازي

3.      بالاي كوره ذوب شيشه

4.      صنايع فلزات غير آهني

آجر نسوز صنعتي

به آجري كه داراي شكل هاي معيني مي باشد آجر نسوز صنعتي گفته مي شود كه آجر كوره نيز ناميده مي شوند و از لحاظ شكل ظاهري داراي دو دسته مي باشند . دسته  اول اين آجرنسوز داراي ابعاد و شكل استاندارد مي باشد كه مورد تائيد اكثر توليد كنندگان نيز مي باشد و از آن به عنوان ابعاد استاندارد در توليد آجر نسوز استفاده مي كنند . دسته دوم شامل آجر هايي مي باشد كه شكل خاصي دارند و به وسيله ي ماشين پرس توليد مي شوند و برخي از انواع آن ها نيز با استفاده از قالب گيري دستي توليد مي شود .

ابعاد آجر نسوز:

انواع آجر نسوز نما در ابعاد مختلف موجود است. تصميم گيري در مورد اندازه ممكن است به طيف وسيعي از عوامل، از جمله نسبت تناسب ساختمان يا حتي به كاركرد مورد انتظار آجر بستگي داشته باشد. آجرها اغلب براي كاربردهاي تزئيني و زيبايي شناسانه استفاده مي شود. اندازه و شكل هاي مختلف مي تواند براي ايجاد جذابيت بصري و عمق با يكديگر تركيب شوند.

منبع :  

 

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276741388/

https://www.fitpa.co.za/activity/p/498441/

https://www.aiuextension.org/activity/p/747633/

http://harrislisa72.com/activity/p/305862/

https://vvfit.com/activity/p/1263699/

https://checkpointforarts.com/activity/p/789800/

https://www.webtalk.co/n/39509542

https://www.meltingpot.in/deals-details.aspx?c=11335

http://beta.lekhafoods.com/india/south-indian/dosa/semolina-pancakes.aspx

https://cinecrowd.com/en/node/855?page=30#comment-462978

 

 

سايا خودرو برترين فروشگاه اقساطي خودروهاي داخلي وخارجي در ايران.

۲۸ بازديد

به گزارش تجارت نيوز ، هر روز يك برنامه جديد. يك روز فروش خودرو با وام تا دو ميليارد تن ، يك روز پيش فروش خودرو با سود كمتر از قيمت بازار ، يك روز فروش وام بدون ضامن و امروز فروش اقساطي از يك كراس اوور جديد با پول نقد پرداخت فقط 225 ميليون تن و كمك هاي ديگر.

سايا خودرو برترين فروشگاه اقساطي خودروهاي داخلي وخارجي در ايران.

 

در بازار خودروهاي راكد و هرگونه برنامه اي براي جذب مشتري ، اين بار نوبت به فروش اقساطي SX5 رسيده است. در اين طرح حدود 225 ميليون تن پول نياز است و اقساط ماهانه 13 ميليون تن بايد به مدت دو سال پرداخت شود.

 

فردا موتورز از آغاز فروش معوق محصولات خود در طرح فروش ويژه پاييزي با اقساط 24 ماهه خبر داد.

 

به گزارش عصر ايران ، فردا موتور كراس اوور FMC SX5 را به صورت اقساط 24 ماهه با موعد تحويل 90 روزه در طرح اقساط ويژه خود به فروش مي رساند.

 

در اين شرايط ، خودرو فردا يك كراس اوور "FMC SX5" با 50 درصد تجهيزات و اقساط 24 ماهه بدون كارمزد ارائه مي دهد. علاوه بر اين ، شركت خودروسازي گارانتي محصولات خود را كه 4 سال پيش بود ، به مدت يك سال افزايش داده است و خريداران مي توانند از ضمانت 5 ساله يا 100000 كيلومتري استفاده كنند.

 

اين طرح فروش براي مدت محدود و فقط براي SX5 اعمال مي شود. علاوه بر اين ، در طرح فروش اعلام شده توسط فردا موتورز ، خبري از سدان FMC 511 نيست.

سايا خودرو برترين فروشگاه اقساطي خودروهاي داخلي وخارجي در ايران.

 

 

براي اطلاع از جزئيات طرح فروش پاييزي فرداموتورز مي توانيد به وب سايت آن مراجعه كنيد.

 

"فردا SX5" دومين محصول مونتاژ شركت خودروسازي فردا است كه با 20? داخلي سازي وارد خط توليد اين شركت شد و در موقعيت يك كراس اوور متوسط ??قرار دارد.

 

آيا از اين طرح استقبال مي شود؟ قيمت اين خودرو 749 ميليون تن است در حالي كه در بازار حدود 700 ميليون تن قيمت دارد.

 

آخرين اخبار خودرو را در صفحه خودرو دنبال كنيد.

سايا خودرو برترين فروشگاه اقساطي خودروهاي داخلي وخارجي در ايران.

 

5 اشتباه رايج در عضله سازي و راه هاي جلوگيري از آنها

۲۶ بازديد

5 اشتباه رايج در عضله سازي و راه هاي جلوگيري از آنها

با گذراندن تمام دوران تمريني خود در باشگاه هاي ورزشي ، مي توانم ورزشكاران معمولي را در مورد تحقير آنها نسبت به آنچه در چنين مراكزي مي گذرد درك كنم (من هر روز اين همه مزخرف را مي بينم ، بنابراين حدس مي زنم كه در حال حاضر حساسيتم كم شده است. ) با اين حال ، به جاي نوشتن نسخه خودم از "چرا از مقاله هاي تناسب اندام متنفرم" ، فكر مي كنم مي توانم معمولي ترين اشتباهاتي را كه روزانه مي بينم انجام دهم.

 

هدف اين مقاله كمك به مبتديان يا افرادي است كه مدتي به باشگاه مي روند اما هرگز ظاهر بدني يا سطح قدرت خود را بهبود نداده اند (باور كنيد تعداد زيادي از آنها در سالن بدنسازي من هستند). اطلاعات ارائه شده در اين مقاله براي مربيان با تجربه جدي چيز جديدي نخواهد بود ، زيرا تصور مي كنم آنها همه از مشكلات زير آگاه هستند.

اشتباه 1 - جلسات روزانه Ab Marathon

 

اشتباهات مبتدي هر چند وقت يكبار مي بينيد كه افراد در باشگاه بدنسازي ساعت هاي بيشماري را صرف تمركز بر روي عضلات شكم خود مي گذرانند؟ خوب ، من تعداد زيادي از اين افراد را مي بينم ، كه همه آنها چربي بيش از حد زيادي دارند و آنها را از رسيدن به هدف نهايي خود دور مي كند. چيزي كه آنها نمي فهمند اين است كه انجام 10 هزار كرانچ در روز به آنها در رسيدن به اين هدف نزديك نمي شود.

 

واقعيت اين است كه انجام تمرينات بي پايان ab از شر چربي هايي كه شكم كاملاً مشخص را پنهان مي كند ، خلاص نمي شود ، به عبارت ديگر ، كاهش نقطه كار نمي كند! به جاي 2 ساعت صرف انجام تمرينات شكمي ، زمان بيشتري را بايد به تمرينات وزنه برداري كل بدن اختصاص دهيد ، با حركات چند مفصلي (يعني اسكوات ، ددليفت ، پرس ، رديف ، ديپس) در مركز برنامه تمريني شما قرار دارد. اين تمرينات به دليل تأثير تحريك كننده بر متابوليسم باعث مي شود در طول جلسه و همچنين بعد از آن كالري بيشتري بسوزانيد.

 

علاوه بر اين ، اگر هدف از دست دادن چربي است ، نبايد از كارديو غافل شويد. م effectiveثرترين زمان براي انجام تمرينات قلبي يا صبح با معده خالي قبل از صبحانه يا بلافاصله بعد از جلسات وزنه برداري است ، زيرا در هر دو مورد بدن شما از گليكوژن تهي شده و بنابراين بدن از چربي براي انرژي استفاده مي كند ، همان چيزي كه شما مي خواهيد. به از هر شكلي از تمرينات قلبي مي توان استفاده كرد ، اما من پيشنهاد مي كنم به دليل دوام دوچرخه ثابت از يك دستگاه نوع متقاطع استفاده كنيد يا به دليل هزينه كالري بالاتري كه هنگام انجام فعاليتهاي قبلي تجربه مي كنيد ، استفاده كنيد.

 

همچنين هنگام تلاش براي چربي سوزي ، رژيم غذايي را فراموش نكنيد ، بدون اين كه جزئيات زيادي را وارد كنيد ، رژيم غذايي شما بايد داراي پروتئين بالا و متوسط ??تا كم كربوهيدرات و چربي باشد (اين موضوع بعداً در مقاله مورد بحث قرار مي گيرد).

منبع

 

https://orlaoneal8.livejournal.com/profile

https://www.twitch.tv/orlaoneal8

https://www.openstreetmap.org/user/OrlaOneal8

https://www.tripadvisor.com/Profile/720orlao

https://www.4shared.com/u/omlBYj7g/OrlaOneal8.html

https://www.behance.net/orlaoneal8

https://www.indiegogo.com/individuals/27551453

 

 

 

چرا كولر گازي من صداي سوت مي زند؟

۳۱ بازديد

چرا كولر گازي من صداي سوت مي زند؟

آيا صداي سوت گريتينگ و بلندي را از دريچه هاي خود مي شنويد؟ اگر چنين است ، احتمالاً شما را ديوانه مي كند.

 

در اينجا دليل شنيدن اين صدا را مشاهده مي كنيد: سيستم تهويه مطبوع شما جريان هواي برگشتي پاييني دارد ، به اين معني كه از دريچه هاي برگشتي هوا كافي دريافت نمي كند.

 

بسياري از مشكلات مي توانند باعث برگشت كم جريان هوا شوند ، اما در اينجا 4 مورد از رايج ترين آنها ذكر شده است:

 

    فيلترهاي هواي كثيف

 

    دريچه هاي برگشت مسدود شده است

 

    دمپرهاي بسته

 

    درهاي بسته بسيار زياد است

 

ما با جزئيات بيشتري به اين مشكلات مي پردازيم و در مورد چگونگي رفع آنها صحبت مي كنيم. اما ابتدا ، بياييد ببينيم كه چگونه جريان هوا پايين باعث مي شود سيستم تهويه مطبوع شما اين صداي سوت را توليد كند:

چرا جريان كم هوا باعث سوت مي شود

 

https://vk.com/wall531217510_32466

https://hookedheartie.com/activity/p/868953/

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276615006/

 

 

دمنده تهويه مطبوع هوا را از خانه بيرون مي كشد.

 

دمنده كولر گازي شما دائماً هوا را در خانه شما گردش مي دهد. اما اگر دمنده شما به اندازه كافي هواي لازم براي گردش خون را دريافت نمي كند زيرا چيزي باعث مسدود شدن يا محدود شدن جريان هوا مي شود (مانند مشكلاتي كه در قسمت بعدي مورد بحث قرار مي دهيم) ، در اصل "براي هوا گرسنه است".

 

اگر سيستم شما "از گرسنگي هوا" رنج مي برد ، به اين معني است كه فشار و سرعت بيشتري وجود دارد ، به اين معني كه شما صداي بلندتر و بالاتري را خواهيد شنيد.

تهويه نظري    https://tahviehnazari.ir/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1/

در مقايسه با تنفس معمولي آن را مانند سوت كردن تصور كنيد: هنگام سوت زدن ، بايد لب هاي خود را بچسبانيد و محكم كنيد تا يك گذرگاه كوچك براي عبور هوا ايجاد شود ، كه باعث ايجاد صداي بلند مي شود. اما وقتي به طور عادي تنفس مي كنيد ، دهان شما باز و باز است و هوا بي صدا بازدم مي كنيد.

 

در حالي كه اين صداي سوت مي تواند آزاردهنده باشد ، اما نكته خوب اين است كه به شما در مورد مشكلي در سيستم شما هشدار مي دهد. جريان كم هوا مي تواند به سيستم شما آسيب برساند و قبوض انرژي شما را افزايش دهد ، بنابراين مي خواهيد هرچه زودتر مشكل را برطرف كنيد.

 

 

حالا بياييد به جزئيات هر مشكل جريان هوا بپردازيم ... به لينكهاي زير مراجعه كنيد

 

http://mel-assessment.com/activity/p/798317/

https://www.linkedin.com/posts/turgut-khan-367b291b7_httpslnkdineb78yqyz-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%DA%86%D9%87-activity-6830025934754648064-a3EO

http://drpetepublishing.com/activity/p/658821/

https://www.plurk.com/p/oi2sww

https://edukite.org/activity/p/1505262/

https://www.pearltrees.com/tariqmaqsud#item379012355

https://ok.ru/profile/592882755091/statuses/153870868712211

https://soundbrandingcom.23video.com/vandkunsten-architects-torpedohallen-2

https://www.schick.ca/404/we%27re-sorry%21-this-page-is-not-available.-please-visit-the-schick-homepage-

https://www.isri.org/home/rail-charges

https://www.eغير مجاز مي باشدurlaboratorios.com/nuestros-servicios/aguas/residuos-de-plaguicidas-por-lc-msms

http://vedadate.com/member/blog_post_view.php?postId=141005