شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

شرايط طلاق توافقي | اطلاعاتي درباره طلاق به درخواست زوج

۴۷ بازديد

شرايط طلاق توافقي | اطلاعاتي درباره طلاق به درخواست زوج

در حال حاضر در كشور ما بيش از 21 ميليون خانواده وجود دارند و به طور رسمي در آمار ثبت شده اند كه با وجود همه سختي ها و مشكلات زياد براي تداوم پيوند خانوادگي ميان اعضا و حفظ باورها و ارزش هاي تربيتي و ديني ميان فرزندان، اما تاكنون همچنان با يكديگر زندگي مي كنند. اما در اين بين خانواده هايي هستند كه عدم توجه به نيازهاي مادي و معنوي و عدم توجه به احساسات عاطفي و مشكلات مربوط به كار و اشتغال در آنها وجود داشته و زمينه ساز مشكلاتي نيز شده است كه تعداد آنها 300 هزار خانواده است كه نهايتا بخشي از اينها به طلاق سرانجام دارند.

در همين باره طلاق ( طلاق توافقي )را بايد مغضوب ترين حلال الهي دانست چرا كه به دليل شرايط كنوني جامعه، تبديل به حادثه اي با اثرات بسيار سوء براي برخي خانواده ها شده است. طبق قوانين كشور، طلاق به سه صورت امكان پذير است:

1-طلاق به درخواست زن

بالغ بر بيش از 60 درصد درخواست طلاق هايي كه به آنها رسيدگي مي شود، از سوي زنان به وقوع پيوسته اند. زن با تثبيت سختي و مشقت هايي كه در دوران زندگي خود متحمل شده و با استناد به يك شرط يا شروط ضمن عقد كه در سند ازدواج توسط زوج به امضا رسيده، درخواست طلاق مي كند. دادگاه ها در ادامه اين درخواست پس از به قطعيت رسيدن ادعاهاي زن و احراز هر يك از اين شروط، گواهي عدم سازش را صادر و پس از نهايي شدن آن صيغه طلاق جاري خواهد شد.

2-طلاق توافقي

زن و شوهر از طريق بررسي شرايط موجود به اين اتفاق نظر مي رسند كه ادامه اين زندگي برايشان امكان پذير نيست و هر دو براي طلاق، رضايت دارند. آنها با حضور در دادگاه خانواده درخواست صدور گواهي عدم امكان سازش را به جهت جاري شدن صيغه طلاق توافقي ، مي كنند و همه شروط مالي و غيرمالي ذكرشده نسبت به عقد را هم بر اساس توافق خود مشخص مي كنند. 30درصد پرونده هاي طلاق نيز از نوع توافق ميان زوجين است.

3-طلاق به درخواست مرد

حدود 10 درصد پرونده هاي طلاق نيز، به درخواست مرد طرح شده و رسيدگي مي شود. مرد با درنظرگرفتن مقررات شرعي و قانوني و تامين يا پرداخت حقوق مالي زن كه در عقد مشخص شده اند، در صورت وجود شرايط لازم، همسر خود را طلاق مي دهد.

در پايان بررسي شرايط موجود توسط دادگاه، پس از صدور گواهي عدم امكان سازش و قطعي شدن راي دادگاه، پروسه طلاق به جريان مي افتد. پشيماني و انصراف يكي از زوجين براي اجراي فرايند طلاق و يا عدم حضور و همكاري او، يكي از مواردي است كه ممكن است در اين مرحله سبب بروز اختلافاتي شود.

اگر يكي از زوجين موافق و ديگري مخالف طلاق باشد، دادگاه پس از طي كردن مراحل دادرسي، حكم طلاق را صادر خواهد كرد. لذا دادگاه با در نظر گرفتن مفاد قانوني، موظف به اجراي حكم است و در صورت عدم حضور محكوم عليه و مقاومت او در برابر اجراي حكم، پس از صدور ابلاغيه هاي قانوني، نماينده دادگاه به جاي شخص غايب در دفتر ثبت طلاق حاضر شده و هر يك از شروط حكم را كامل اجرا خواهد كرد و دفتر طلاق نيز آن را به امضا خواهد رساند. اما اگر حكم طلاق به درخواست توافقي زوجين صادر شده باشد، اين پرونده اشكال مختلفي خواهد داشت كه در زير به آنها اشاره شده است:

اگر زمان صدور حكم گواهي طلاق توافقي ، زوجين حق تجديد نظر و فرجام خواهي را از آن سلب كرده باشند، با توجه به قانون مربوط به حكم و لزوم اجراي حكم قانوني به درخواست محكوم له و با در نظر گرفتن اينكه هر يك از زوجين خواهان و طرف ديگر شناخته مي شوند، اجراي حكم همانند حكم درخواست طلاق يكطرفه بوده و قابل اجرا نيز هست اما اگر در راي صادر شده شرايط طلاق توافقي اين حق همچنان وجود داشته باشد، هر يك از زوجين مي توانند مانند آراي غيرقطعي نسبت به آن اعتراض خود را اعلام كرده و يا از ادامه دادن اين پروسه صرف نظر كنند. انصراف هر يك از زوجين به منزله غيرقابل اجرا بودن آن و ختم آن است. چرا كه توافق طلاق تا  زماني اعتبار داشته و قابل اجرا است كه حكم قطعي شده باشد يا اينكه زوجين تا زمان اجرا توافق را مستمرا داشته باشند. لذا هر يك از زوجين مي تواند از ادامه فرايند اجراي حكم انصراف داده و از ادامه اين پروسه جلوگيري كند.

اما در خصوص فرض اول كه زوجين حق تجديدنظر را از خود سلب كردند و طلاق توافقي با فروض قانوني قطعي شده باشد، نظر ديگري در دادگاه ها نيز وجود دارد كه برگرفته از استقلال قضات و استقلال آنها در صدور حكم و تفسير قضايي آنها است.

افراد داراي اين نظر بر اين اعتقاد هستند كه با فرض قطعي بودن اين راي، اگر زن از اجراي حكم منصرف شود، با در نظر گرفتن اين موضوع كه اجراي شرايط طلاق توافقي با مرد است كه البته يك حق شرعي و قانوني نيز هست، پس حكم به صورت يكطرفه نيز قابل اجرا هست و انصراف زن از ادامه اين پروسه به عنوان مانع اجرا تلقي نشده و مرد مي تواند صيغه طلاق را اجرايي كند. حتي در صورت خودداري زن از حضور در دفتر ثبت طلاق، نماينده دادگاه به جاي او در محضر حاضر خواهد شد و امضاي خود را از طرف دادگاه به ثبت خواهد رساند. البته لازم به ذكر است كه تنها اگر زن به هنگام توافق در شرايط طلاق توافقي و تنظيم صورتجلسه مربوط به آن، مالي را بذل كند و شرايط طلاق توافقي از نوع خلع همراه با بذل باشد، در ايام عده مي تواند به مال بذل شده رجوع كرده و دريافت تمامي حقوق مالي خود را طلب كند. اما اگر طلاق او از نوعي باشد كه عده ندارد، طبق همان شرايط طلاق توافقي قطعي بوده و حكم صادره قابل اجراست. اما اگر مرد از اجراي حكم قطعي طلاق توافقي منصرف شده باشد با در نظر گرفتن اعمال حق شرايط طلاق توافقي به صورت يكطرفه به اختيار مرد است و زن نمي تواند بدون اثبات سختي و مشقت و تحقق شروط ضمن عقد طلاق بگيرد. اجبار زوج به اعمال حق شرايط طلاق توافقي به صورت يكجانبه كه از نسبت به انجام آن منصرف شده شرعي نخواهد بود و بدين جهت امكانپذير نيز نيست.

آنچه كه مشخص است قانونگذار در قانون اساسي، صدور حكم و اجراي آن را بر عهده دادگاه ها و قضاتي قرار داده كه نزد قانون مطمئن هستند و نسبت به اجراي حكم با در نظر گرفتن موازين شرعي و قانوني پايبند هستند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با مشاوره طلاق و ارتباط با مشاورين گپچه كليك كنيد.

منبع: https://bit.ly/373rONz

 

 

مشاوره كيفري

۴۷ بازديد

مشاوره كيفري

جرائم صورت گرفته در حوزه حقوق كيفري از مواردي است كه براي اغلب ما نامانوس بوده و مواجهه با آن برايمان رعب آور است، جرائمي همچون قتل، آدم ربايي، كلاهبرداري، جعل، سرقت، ضرب و جرح، خيانت در امانت، جرائم پزشكي، توهين و تهديد، مزاحمت تلفني، جرايم رايانه اي، مزاحمت آنلاين، انتقال مال غير، روابط نامشروع، زنا، استراق سمع، مواد مخدر، ديه، مسائل عادي و روزمره اي نيست كه هر روزه با آن سرو كار داشته يا ديده باشيم و به همين لحاظ بتوانيم به راحتي با آن كنار بياييم، كما اينكه بي اطلاعي و عدم تسلط بر قوانين يكي از مشكلات اساسى مراجعه كنندگان به اين دست دادگاه ها بوده و به تبع نياز به كسب راهنمايي و آگاهي هم در آن به مراتب بيشتر است، در اينجاست كه مشاوره كيفري نمود مي يابد، مشاوران در هر حوزه اي كه از آنها راهنمايي بخواهيد در ابتدا عنوان جرم را شناسايي كرده و سپس بسته به اينكه در مقام متهم هستيد يا شاكي راه هاي دفاع را ارائه داده و در تمامي سير مراحل قضائي از طرح شكايت گرفته تا ارائه ادله اثبات حقانيتتان گام به گام با شما خواهند بود.

مشاوره هاي كيفري ناجي جان و مال شماست!!!

فراموش نكنيد در طرح شكايت ها تنها چيزي كه قاضي به آن استناد مي نمايد دادخواست و ادله قانوني شماست و نظر به حساسيت اين جرائم كه مجازات هاي جزاي نقدي، زندان و گاها قصاص از هر نوعي گرفته از قصاص اعضا تا جان را در بر دارد راهنمايي هاي يك مشاور ضرورت بيشتري مي يابد .گفتني است كشف جرائم در شاخه كيفري بيش از ?? درصد موارد تحقق مي يابد و قانون هرگونه راه فراري را براي مجرمان سد مي نمايد ولي تمامي اين موارد باز هم بسته به آن است كه شما چگونه دادخواست خود را ارائه دهيد و ادله خود را نزد قاضي اثبات نمائيد.

 

معرفي مدير گروه مشاوره كيفري

سركار خانم يسنا سبزي زاد

سوابق كارى مهم :

  • مدير شركت كاوه مبدل
  • مدير شركت نگه دار صنعت
  • مشاور حقوقى شركت مپناتوكا
  • مشاور حقوقى شركت مپنا مكو
  • مشاور حقوقى شركت هوربيگر اتريش
  • مشاور حقوقى شركت هوربيگر كيش
  • مشاور حقوقى بيمه ايران
  • مشاور حقوقى شركت هاى نفت، گاز ، پتروشيمى
  • عضو هيئت اختلاف اداره كار
  • عضو هيئت مديره شيمى داروى پارس

داراى مدارك رسمى از

  • ادارات بازرگانى
  • صنايع و معادن ايران
  • گمرك جمهورى اسلامى ايران

 

مشاور كيفري كيست؟

مشاور كيفري، وكيل كيفري و جزائي است كه اشراف كاملي نسبت به اصول و قوانين كيفري داشته و به مدد اين علم و آگاهي مي تواند راهكارهاي مناسب با موضوع مطرح شده عنوان نمايد و از اندوخته سرشار تجربه خود مشاوره گيرنده را به سوي حل مشكل رهنمون سازد، حضور اين مشاوران در پرونده هاي مربوطه بسيار ضروري است و چراي آن باز مي گردد به حيطه كاري كاملا تخصصي آنها و عدم آگاهي مشاوران عادي و عموم مردم از ابعاد جرائم و مجازات ها و ضررهاي جبران ناپذيري كه در صورت ارائه راهنمايي هاي غير اصولي به مشاوره گيرنده وارد مي آيد، ضمن اينكه كاركشته بودن مشاوران كيفري نه تنها در زمينه چگونگي ارائه دفاع و جمع آوري ادله اثبات دعوا ياري دهنده شما خواهد بود، بلكه اگر در زمينه اي نياز به احضار شهود باشد علاوه بر راهنمايي در اين زمينه حتي در زمينه گفتاري كه شاهد بايد ارائه نمايد هم راهگشا بوده و در نهايت اگر مجرم بودنتان به اثبات رسيد راه هاي تقليل مجازات را به حداقل ممكن برايتان هموار مي نمايد، زيرا به سبب شرايطي كه در قانون تعيين گرديده برخي موارد همچون همكاري متهم يا تسليم شدن نزد قانون و ديگر موارد در تقليل مجازات تاثير گذار است.

 

مشاوره كيفري چه مسائلي را در بر ميگيرد؟

صفحه روزنامه ها هر روز شاهد انعكاس جرائم بسياري است كه گاها مي خوانيم و گاه نخوانده از كنار آن عبور مي كنيم ولي اگر خداي ناكرده پاي اين جرائم به زندگي ما باز شده باشد نه عبور و نه فرار از دست آنها هيچيك چاره ساز نيست، خوشبختانه به سبب ارتباط اين جرائم با امنيت عمومي جامعه، نگاه حمايتگرانه قانون با قربانيان اين جرائم همراه است ولي در نهايت بايد با آن مواجه شويد و از كمك افراد كاركشته اين فن استفاده نمائيد تا بتوانيد نزد قاضي حقانيتتان را به اثبات رسانيد و از حمايت قانوني او برخوردار شويد، «اثبات» اگر چه تنها يك كلمه است ولي كار هر كسي نيست در همين راستا گروهي با عنوان مشاوره كيفري راه اندازي كرديم مباحثي كه در اين گروه توسط مشاوران ارائه مي گردد از قرار زير است:

مهم ترين عناوين گروه مشاوره كيفري

قتل

آدم ربايي

كلاهبرداري

جعل

سرقت

ضرب و جرح

خيانت در امانت

توهين و تهديد

روابط نامشروع و زنا

مواد مخدر

ديه

xtkc_s15.png

انواع مجازات از نگاه قانون چيست؟

قانون مجازات، براي مجرمان ? نوع مجازات را جهت تنبيه و اصلاح در نظر گرفته كه عبارتند از حدود، ‌قصاص، ديات و تعزيرات اين چهار قسم با هم تفاوتهايي دارند كه به تشريح آن مي پردازيم:

 

?حدود: همانگونه كه از ريشه كلمه مي توان دريافت حدود از حد به معني داراي اندازه و مرز آمده و از نظر قانون هم به مجازات هايي اطلاق مي گردد كه نوع، ميزان و كيفيت آن در شرع مشخص گرديده است.

انواع مجازاتهاي حدود شامل قتل، شلاق ، قطع عضو و نفي بلد(تبعيد) است، اين نوع مجازاتها بيشتر بدني بوده و قاضي در تعيين آن دخالتي ندارد و تنها مي‌تواند براساس آنچه قانون برايش تعيين كرده حكم صادر نمايد، پس اينگونه مي‌توان استنباط كرد كه در حدود دست قاضي بسته است .

 

?قصاص: قصاص به معني تلافي از جمله مجازات هاي نام آشناست البته برخي قصاص را با اعدام يكسان مي دانند در حالي كه قصاص در خصوص اعضا هم اعمال مي شود به عنوان مثال قصاص دست در برابر دست يا گوش در برابر گوش و به معني استيفا اثر جنايت بوده و بايد با جنايت ارتكابي برابر باشد البته قصاص در خصوص جنايات عمدي اعمال مي شود كه بر نفس، اعضا و منافع آن ارتكاب يافته است .

 

?ديات: ديات هم به گوش اغلبمان خورده و گونه اي از مجازات نقدي و مالي است كه به آن خون بها نيز مي گويند و به سبب جنايتي كه بر نفس يا عضو ارتكاب يافته به مجني عليه (فردي كه جنايت عليه او ارتكاب يافته) يا ولي يا اولياي دم او داده مي شود يكي از شروط مهم در خصوص ديات غير عمدي بودن آن است مگر در مواردي كه جنايات عمدي به قصاص نينجامد.

 

?تعزيرات و مجازات هاي بازدارنده: تنبيه و مجازات كمتر از حد را تعزير مي نامند و در تعريف قانوني اين مجازات آمده كه تعزير تاديب يا عقوبتي است كه نوع و مقدار آن در شرع تعيين نشده و بسته به نظر قاضي مجازات آن تعيين مي گردد و شامل حبس و جزاي نقدي و شلاق است كه البته ميزان شلاق بايد از ميزاني كه در حدود براي آن مشخص شده كمتر باشد . در واقع مجازات هاي بازدارنده شامل هر نوع مجازاتي بوده و تعلق به گروهي خاص از مجازاتها ندارد.

? شرطي كه شاهد  بايد دارا باشد

قانون مجازات شهادت را به عنوان يكي از دلايل براي اثبات حقانيتتان قبول مي كند، ولي شهادت و شاهدين بايد شرايطي داشته تا مهر تاييد را از طرف قاضي كسب نمايند و قابل استناد باشند، در زير هشت شرطي كه شاهد بايد دارا باشد را آورده ايم:

?. بلوغ

?. عقل

?. ايمان

?. عدالت

?. طهارت مولد

?. ذي‌نفع نبودن در موضوع

?. نداشتن خصومت با طرفين دعوا يا يكي از آنها

?. عدم اشتغال به تكديگري و ولگردي

*** توجه داشته باشيد كه اين شرايط بايد توسط قاضي احراز گردد در غير اين صورت تنها اظهارات شاهدين استماع مي گردد و تاثير اين اظهارات و ارزش آن در راي قاضي تنها در حد اماره قضايي است.

 

دست نوشته هاي دردسر ساز

دست نوشته يا اسنادي كه نزد قاضي ارائه مي دهيد در وهله اول كارشناسي مي شود تا از اصالت آن اطمينان حاصل گردد و در صورت عدم احراز اصالت دست نوشته يا سند، جعلي به حساب آمده و پرونده جزائي به علت رو كردن اين اسناد برايتان گشوده مي شود كه مي تواند حداقل شش ماه روانه زندانتان نمايد و به جاي رفع مشكل خود دردسر ساز مي شود بنابراين حتما اسنادي كه با دست و به صورت خودماني تنظيم كرده ايد را به صورت رسمي ثبت نمائيد.

 

هزينه مشاوره تلفني كيفري

هر دقيقه تماس با مشاور كيفري ???? تومان هزينه در بر خواهد داشت، البته اين هزينه ها ضامن دريافت حقتان بوده و گاها شما را از بند مجازات هايي چون زندان، جزاي نقدي و قصاص رهايي مي بخشد كما اينكه اگر اين مشاوره ها به صورت حضوري انجام شود هزينه هاي بسيار بالايي را مي طلبد و از حيث صرف زمان و انرژي هم قابل مقايسه با مشاور هاي تلفني نخواهد بود.

جهات تخفيف مجازات چيست ؟

قوانين بسياري با وجود گذشت سال هاي متمادي از وضع آن همچنان بر ما پوشيده مانده، اين ناآگاهي در حيطه حقوق جزا موج ميزند آنگونه كه بسياري نمي دانند، اگر جرمي اتفاق افتاد در صورت حصول برخي شرايط با ديده ارفاق به آن نگريسته مي شود و قانونگذار در مواردي با متهم به اصطلاح راه مي آيد و مجازاتش را تا جايي كه قانون اجازه دهد، كاهش مي دهد البته يكي از اساسي ترين شرايط براي تقليل مجازات، تعزيزي بودن آن است، پس به مجازات هاي تعزيزي در صورت احراز يك يا چند مورد از موارد زير تخفيف داده مي شود، با هم نگاهي به اين موارد تقليل دهنده مجازات هاي كيفري مي اندازيم:

گذشت شاكي يا مدعي خصوصي

كم بودن زيان وارده به بزه ديده (شخصي كه عليه او جرمي اتفاق افتاده) يا نتايج زيانبار جرم

اعلام متهم قبل از تعقيب يا اقرار مؤثر وي در حين تحقيق و رسيدگي به پرونده

مداخله ضعيف شريك يا معاون در وقوع جرم

پشيماني، حسن سابقه و يا وضعيت خاص متهم از قبيل كهولت سن يا داشتن كسالت و بيماري

تلاش متهم جهت كاهش آثار جرم يا اقدام وي براي جبران زيان ناشي از آن

همكاري تاثير گذار متهم در شناسايي شركا يا معاونان ارتكاب جرم، تحصيل ادله يا كشف اموال و اشياء حاصله از جرم يا به كار رفته براي ارتكاب آن

اوضاع و احوال خاص مؤثر در ارتكاب جرم، از قبيل رفتار يا گفتار تحريك آميز بزه ديده (شخصي كه عليه او جرمي اتفاق افتاده) يا وجود انگيزه شرافتمندانه در ارتكاب جرم

 

چه اشخاصي در پرونده هاي كيفري، حق درخواست تجديد نظر دارند؟

?- محكوم يا وكيل يا نماينده قانوني وي

?- شاكي خصوصي يا وكيل يا نماينده قانوني وي

?- دادستان در خصوص جرائمي كه تعقيب آنها به او واگذار شده است

آرا كيفري در چه مواردي قابل تجديد نظر خواهي در دادگاه تجديدنظر استاني است؟

?- ضبط مال بيشتر از يك ميليون ريال.

?- جرائمي كه به آنان ديه اي بيش از خمس ديه كامل تعلق پذيرد .

?- محكوميت هايي كه مجازات آن انفصال از خدمت دولتي است .

?- جرائمي با حداكثر مجازات قانوني بيشتر از سه ماه حبس يا شلاق يا جريمه نقدي بيشتر از پانصد هزار ريال .

 


 

ماموريت آرموو در مشاوره كيفري

اگر پايتان به دادگاه هاي كيفري رسيده باشد مي دانيد كه در اين نوع دادگاه ها حضور انواع و اقسام مجرمان و فضاي آكنده از درگيري هاي لفظي كه توام با تهديد و ناسزا گويي است تا چه ميزان مي تواند در تلخ كردن كامتان موثر باشد و روزتان را خراب كند، حال تصور كنيد به سبب ناآگاهي نسبت به قوانين مجبور به رفت و آمدهاي پياپي و متعدد در اين راهروهاي عريض و طويل باشيد، البته تمامي اينها در حالي است كه به سبب ناآگاهي از قوانين پايتان به بازداشتگاه و زندان وا نشده باشد، مجموع اين موارد رسالت ما در آرموو بوده يعني رهايي شما از گرفتار شدن در بند و مجرم شناخته شدن يا زائل شدن حق و حقوقتان و فرار مجرمي كه عليه شما جرمي مرتكب گرديده از چنگال قانون، پس براي كسب هرگونه اطلاعي درخصوص قوانين و رفع ابهاماتتان مي توانيد به مشاوران آرموو اعتماد كنيد و فارغ از هرگونه محدوديت زماني، مكاني و حتي مالي تنها با يك تماس خيال خودتان را به شيوه اصولي و صحيح كه همان استمداد راه حل قانوني از افراد خبره آن رشته است، آسوده نمائيد .

فراموش نكنيد برخي از مسائل كوچك قضائي به دليل نا آگاهي اوليه با پيچيدگي فراوان ختم گرديده و حتي دردسر آفرين شده اند در حالي كه حضور مشاوران با توجه به آگاهي و اطلاعي كه از رويه دادگاه ها و نظر اساتيد برجسته حقوق دارند به مثابه ميانبري براي رفع مشكلات است .

راه هاي برقراري ارتباط با مشاوران آرموو در زير مشخص گرديده است:

تماس با مشاوران كيفري حقوقي آرموو

دانلود اپليكيشن آرموو

 

منبع: https://www.armoo.co/criminal-advice/

 

الگوريتم هاي بازي انفجار

۴۰ بازديد

الگوريتم هاي بازي انفجار

 

در اين بازي شما با يك الگوريتم بسيار حرفه اي رو به رو مي شويد. در الگوريم بازي انفجار در ابتداي بازي بايد مقدار پولي را براي شروع بازي در اختيار داشته باشيد. البته كه مقدار اين رقم و مبلغ محدوديتي ندارد. يعني امكان دارد اين مبلغ بسيار كم و يا بسيار زياد باشد. اين روند مربوط به مديريت سرمايه شما و روند استراتژي خودتان است. اينكه مي خواهيد در همان ابتدا با ريسك بالا سود بسيار زيادي كنيد و يا دوست داريد آهسته و به تدريج و كم كم سود كنيد.

بعد از اين كه تصميم گرفتيد بايد به نموداري كه رو به روي شما قرار دارد نگاه كنيد. اين نمودار يك عدد را نمايش مي دهد كه با گذشت زمان در حال زياد شدن مي باشد. اين عدد در اصل همان ضريب بازي شما مي باشد. شما بايد بعد از ثبت شرط و شروع رشد فعاليت و درست قبل از اين كه رشد نمودار متوقف شد دكمه براشت مبلغ را فشار بدهيد. با اين كار در لحظه اي كه دكمه را فشار داديد عددي كه روي نمودار نمايان شده است براي شما به عنوان ضريب ثبت مي شود.

يعني پولتان ضرب در آن ضريب شده و به حساب كاربري شخصي شما منتقل مي شود. براي مثال مثلا شما با ??? هزار تومان شروع كنيد و آن را بر روي ضريب ? گذاشته و دكمه را فشار دهيد. به راحتي و در چند ثانيه شما ??? تومان خود را به ??? هزار تومان تبدبل كرده ايد. واضح است كه اين بازي يكي از سريع ترين راه هاي رسيدن به درآمد است! اما اگر نتوانيد قبل از بسته شدن ضريب، برداشت كنيد يعني آن مرحله را باخته ايد و ديگر شانسي براي برنده شدن در آن را نخواهيد داشت.

البته در صورتي كه ترفند بازي انفجار را ياد بگيريد به راحتي مي توان درصد برد خود را بالا ببريد. اصل الگوريتم بازي انفجار تشكيل اين ضريب ها مي باشد كه بايد دسترسي هر فرد ديگري و يا رباتي را به اين ضرايب را بگيرد. اين ضرايب هر دفعه و به صورت تصادفي توليد و تبديل مي شوند.

منبع : https://penzu.com/public/f1144afb

 

مواد تلخ كننده الكل

۴۷ بازديد

مواد تلخ كننده الكل

q3xr_e3.jpg

گزارش ها نشان مي دهد كه برخي از افراد از الكل سفيد (الكل طبي و فرآوري شده) به عنوان مشروبات الكلي خوراكي استفاده مي كنند! به همين دليل جهت جلوگيري از اين اتفاق وزارت بهداشت به كارخانه هاي توليد كننده الكل اعلام كرده است كه بايد از مواد تلخ كننده در توليد الكل استفاده كنند. با اين حال برخي از افراد همچنان از اين ماده در تركيب مشروبات الكلي دست ساز خود استفاده مي كنند. اين در حالي است كه الكل طبي بسيار مضر بوده و مي تواند سلامت انسان ها را به خطر بيندازد. به عنوان مثال در صورت مصرف الكل چوب (متانول)، اين ماده به صرعت توسط مخاط دهان و دستگاه گوارش جذب مي شود و در نهايت منجر به مسموميت فرد مصرف كننده مي گردد. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي برخي از اين مواد تلخ كننده الكل بپردازيم.

اتانول

اتانول يكي از الكل هاي بي رنگ است كه خاصيت ضد باكتريايي داشته و به عنوان يك ماده ضد عفوني كننده به كار مي رود. اين ماده از طريق دستگاه گوارش شده و در بدن توزيع مي گردد. به دليل كاربردهاي زيادي كه اين ماده دارد، خريد اتانول در سراسر دنيا همواره نرخ بالايي داشته و مصرف آن بسيار زياد است. اين ماده يك حلال قوي بوده و به عنوان نگهدارنده مواد دارويي نيز به كار مي رود. از ديگر كاربردهاي اتانول مي توان به استفاده از آن به عنوان ضد يخ در توليد مواد اوليه صنايع غذايي اشاره كرد. همچنين از اتانول در توليد محصولات زيبايي و مراقبت شخصي، رنگ ها و فرآورده هاي سوختي و ... استفاده مي شود. اين الكل در محصولات آرايشي و بهداشتي به عنوان يك رطوبت دهنده و نگهدارنده به كار رفته و به تميزي پوست و افزايش مدت زمان نگهداري لوسيون ها كمك مي كند. همچنين در از بين بردن ميكروارگانيسم هايي چون باكتري ها، قارچ ها و ويروس ها مفيد و موثر بوده و براي ضد عفوني كردن و شست و شوي دست ها (در صورت عدم وجود شوينده هايي چون آب و صابون) به كار مي رود. از آن جايي كه اتانول يكي از الكل هايي است كه با آب و ساير تركيبات آلي مخلوط مي شود، يك حلال عالي براي رنگ ها، لاك ها و لاك الكل به شمار مي رود. از اتانول به عنوان افزودني در صنايع غذايي براي طعم و رنگ بخشيدن به غذا استفاده مي شود. اين در حالي است كه اغلب در ليست مواد تشكيل دهنده مندرج بر روي بسته بندي مواد غذايي از وجود اتانول نامي برده نشده و تنها نام آن عصاره طعم دهنده آورده مي شود. 97 درصد بنزين مورد استفاده در ايالات متحده نيز از اتانول تشكيل شده كه به كاهش آلودگي هوا كمك مي كند.

متانول

متانول كه به عنوان متيل الكل نيز شناخته مي شود، ماده شيميايي بدون رنگ، قابل اشتغال و سمي است كه از تقطير مخرب چوب به دست آمده و از تركيب مونوكسيد كربن و هيدروژن حاصل مي شود. اين ماده با هوا، اسيدها، اكسيدان هاي قوي و عوامل احيا كننده واكنش داده و در صورت تجزيه شدن دود تند و گازهاي تجريك كننده توليد مي كند. اين ماده در تركيبات زيادي به كار مي رود. از جمله موارد استفاده آن مي توان به كاربرد به عنوان حلال، استفاده در رنگ و رزين و انواع عطرها و برخي داروها، استفاده به عنوان ضد يخ خودروها و سوخت هاي ركات، سوخت كارخانه ها و اتومبيل هاي مسابقه اي و موتورهاي كوچك اشاره كرد. همچنين براي توليد برخي مواد شيميايي مانند فرمالدئيد و استيك اسيد نيز از متانول استفاده مي شود. كاربردهاي فراوان اين ماده به هر چه بيشتر شدن ميزان خريد متانول در سراسر دنيا منتهي شده است. اين ماده به مقدار كم در بدن انسان نيز توليد شده و همچنين به طور طبيعي در برخي از ميوه ها و سبزيجات وجود دارد.

دناتونيوم بنزوات

دتانيوم بنزوات كاتيون آمونيوم كواترنري است كه دو بازوي اتيلي دارد كه يكي از آن ها بنزيل بوده و ديگري آميد بزرگ تري است كه اغلب بنزوات نام دارد؛ (بنزوات نمكي از اسيد بنزوئيك است.) دناتونيوم بنزوات را مي توان تلخ ترين ماده كشف شده دانست! اين ماده فاقد رنگ و بو و غير فعال است و براي نخستين بار در سال 1958 توسط يك داروساز اسكاتلندي ساخته شد. دناتونيوم بنزوات پودر كريستالي شكل و سفيد رنگ است كه در روغن هاي گوزن، ناخن هاي مصنوعي، لوازن آرايشي و بهداشتي، لاك الكل، ضد يخ، مايع شست و شوي شيشه جلوي اتومبيل ها، رنگ ها و كابل هاي الكتريكي (به منظور جلوگيري از خورده شدن عايق توسط موش ها) به كار مي رود. يكي از جالب ترين و در عين حال مهم ترين كاربردهاي اين ماده كه موجب شده بسياري از افراد به سراغ خريد دتانيوم بنزوات بروند اين است كه به دليل طعم بيش از اندازه تلخي كه دارد، براي كساني كه نمي توانند خودشان عادت جويدن ناخن ها را ترك كنند راه كار مفيدي خواهد بود و فرد بلافاصله پس از گاز گرفتن و جويدن ناخن ها اين تلخي را چشيده و از ادامه اين كار دست بر مي دارد.

 

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي

۴۷ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

۵۱ بازديد

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

معمولاً در اواخر سال، يكي از دغدغه‌هاي مديران در شركتهاي مختلف هداياي تبليغاتي است.

به صورت سنتي، بسياري از شركتها در ايران، سررسيد 1400  و تقويم ‌1400 را به مشتريان و دوستان و شركاي تجاري هديه مي‌دهند.

شركتهاي تبليغاتي هم بازار خوبي دارند و انواع خودكار و ساعت و تقويم و جاسوييچي و … را با انواع رنگ بندي و كيفيت هاي مختلف چاپ روي ميز ما و شما قرار مي‌دهند و تلاش مي‌كنند كه ما را متقاعد كنند هزينه هديه تبليغاتي در پايان سال، هزينه نيست بلكه سرمايه گذاري است.

ما هزينه‌هاي سنگيني براي سالنامه 1400 و خودكارها و وسايل تبليغاتي انجام ميدهيم و خوب مي‌دانيم كه هديه‌ي شركت ما خيلي سريع لا به لاي هداياي ساير شركتها گم شده و يا به عنوان دفتر يادداشت، به فرزندان جوانتر خانواده هديه خواهد شد.

به عبارت ديگر، هزينه هاي تبليغاتي نوروزي، هزينه‌اي است كه اگر انجام ندهيم تاثير منفي روي ذهن كارمندان و شركتهاي همكار و … دارد ولي اگر اين هزينه را انجام هم بدهيم اتفاق خاصي نخواهد افتاد.

بديهي است فرض ما بر اين است كه طرف مقابل از جمله كساني نيست كه براي هديه‌ي سال نو، (به هر دليل!) منتظر تعدادي سكه طلا است و هديه‌ي ما صرفاً قرار است با كمترين هزينه بيشترين اثربخشي تبليغاتي و احساسي را داشته باشد.

و هداياي 1400 ميتونه يكي از موار زير باشه

 

·هداياي تبليغاتي پزشكي و سلامت:

  • امروزه كسب و كارها با در نظر گرفتن هويت و اهداف سازمان ها و نياز و سلايق مخاطبانشان، بازار متنوع محصولات و هداياي تبليغاتي را جستجو كرده تا بهترين ست هاي هديه و همچنين تك محصول هاي مناسب را ارائه دهند.  گروه پزشكي و سلامت اخيرا بازتاب بسيار خوبي نزد مخاطبان داشته است زيرا اين دسته هم كاربردي هستند و هم خلاقانه.

1- دستگاه تست قند

2- دستگاه بخور سرد

3- دستگاه فشارخون

4- ترازو

5- ماساژور

6- نخ دندان تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي ابزار كاربردي:

 

  • ابزار تبليغاتي و جعبه ابزار تبليغاتي، هديه ايي بي نظير و كاربردي است، هديه تبليغاتي كه در هنگام نياز براي كمك و انجام كارها در كنار مخاطبان قرار گرفته و تاثير و ماندگاري فوق العاده ايي را در ذهن آنها بوجود مي آورد. بسته بندي و طراحي زيبا و كم حجم، استفاده از بيشترين كارايي و تعداد ابزار در كمترين فضا و ماندگاري بسيار طولاني و كاربردي بودن، از مزاياي اين هداياي تبليغاتي است كه در بين هديه دهندگان محبوبيت بالايي ايجاد كرده و اين هديه را در زمره هداياي تبليغاتي نفيس و خاص به شمار آورده است.

1- جعبه ابزار تبليغاتي

2- متر تبليغاتي

3- چكش

4- چندكاره

5- جعبه كمكهاي اوليه تبليغاتي

 

·هداياي تبليغاتي دكوراسيون و منزل :

1-  ماگ و ليوان :

امروزه كمتر كسي وجود دارد كه از ماگ هاي زيبا و جذاب براي نوشيدن چاي يا قهوه در طول روز استفاده نكرده باشد. يك ماگ زيبا و خوش‌رنگ، مي‌تواند به عنوان يك هديه تبليغاتي خاص و منحصربه‌فرد براي مشتريان هميشگي شما در نظر گرفته شود. استفاده از ماگ هاي تبليغاتي اين امكان را فراهم مي كند كه مشتري بارها و بارها برند شما را در طول روز هنگام نوشيدن چاي مشاهده كند .

2- بشقاب

3- زير ليواني

4- زيربشقابي

5- فلاكس و قمقمه

6- تابلو ديواري

7- تابلو روميزي

8- شيد تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي چوبي :

1- ساعت چوبي روميزي

2- ساعت چوبي ديواري

3- ست روميزي بامبو

4- نگهدارنده موبايل

5- تقويم روميزي چوبي

6- تابلوهاي ديواري چوبي

7- جعبه پذيرايي و جعبه جواهرات

- هداياي تبليغاتي عمومي :

1- پيكسل تبليغاتي

2- خوشبو كننده ماشين

3- موس پد تبليغاتي

 

 

بهترين بسته آموزش شيمي كنكور ،‌شيمي حرف آخر

۴۸ بازديد

بهترين بسته آموزش شيمي كنكور ،‌شيمي حرف آخر

mtq8_m7.jpg

دي وي دي شيمي حرف آخر به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور براي تمامي مقاطع تحصيلي به شمار مي‌آيد كه در 61 ساعت، تمامي مطالبي كه دانش آموز به آن در كنكور نياز دارد، تدريس مي‌شود. درس شيمي از اهميت زيادي براي دانش آموزان علي الخصوص رشته تجربي دارد. بنابراين بايد به آن توجه خوبي داشت تا با كسب درصدهاي بالا، بهترين نتايج را در آزمون‌ها كسب كنند. همانطور كه گفته شد، اين پكيج جامع، از سه بخش تشكيل شده است.

بخش اول كه شامل مفاهيم شيمي مي‌باشد، به قسمت هايي مي‌پردازد كه بيشتر مطالب به صورت مفهومي است و دانش آموز بايد به عمق مطالب پي ببرد تا بتواند نتيجه خوبي بگيرد. براي مثال شيمي آلي، بررسي اعداد كوانتومي و بررسي اتم و… از قسمت هايي است كه در مفاهيم شيمي پكيج هاي حرف آخر تدريس مي‌شود. البته اين نكته را هم بايد بگوييم كه مفاهيم شيمي، پيش نياز مسائل شيمي است و براي اينكه راحت تر بتوان سوالات شيمي را حل كرد، بايد به مفاهيم دقيق آن پي برد. اين روش مطالعه يقينا به دانش آموز كمك مي كند بدون هيچ مشكلي تمامي سوالات مربوط به مسائل شيمي مانند درصد جرمي، محلول ها، استوكيومتري و … را پاسخ دهد.

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

بخش دوم به مسائل شيمي مي‌پردازد كه سه پايه تحصيلي در آن قرار داده شده است. مسائل شيمي نيز از اهميت زيادي برخوردار است به همين دليل در شيمي جامع حرف آخر، ابتدا مفاهيم مهم به دانش آموز تدريس شده و سپس به سراغ آموزش و تدريس مسائل مختلف به آن ها پرداخته مي‌شود. مسائل شيمي، به دليل اينكه داراي محاسبات زيادي مي‌باشد، دانش آموز ممكن است دچار كمبود وقت در اين درس شود. آموزش محاسبات سريع استاد منتظري، به افراد كمك مي‌كند تا به راحتي اين مسائل را حل كنند و حتي در كمتر از يك دقيقه به جواب درست دست يابند.

در بخش مسائل شيمي، استاد شيرواني حرف آخر به جاي اينكه دانش آموز را وادار به حفظ فرمول هاي مختلف در اين درس بكند، براي نمونه به آن‌ها سه الگو طلايي a-x، محلول = حلال + حل شونده و مول در ظرفيت و ضريب را آموزش مي‌دهد كه با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي به حفظ كردن هيچ فرمولي ندارند و به راحتي مي‌توانند بيش از نصف سوالات كنكور مربوط به شيمي را پاسخ دهند. مدت زمان تدريس براي هر بخش نام برده شده در شيمي نيز به صورت زير مي‌باشد :

  • مدت زمان تدريس مفاهيم شيمي دوازدهم: حدود 19 ساعت تدريس و در كنار آن حل انواع سوالات براي تفهيم كامل موضوع
  • مفاهيم شيمي دهم و يازدهم: 22 ساعت تدريس استاد شيرواني به همراه حل تست‌هاي كنكور و تاليفي
  • مسائل شيمي (دهم، يازدهم و دوازدهم): حدود 20 ساعت آموزش به همراه حل تعداد زيادي تست براي دانش آموز

چرا شيمي جامع حرف آخر ؟ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

شيمي يك درس پر اهميت در رشته تجربي مي‌باشد به طوري كه ضريب آن 9 است و نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه اكثر دانش آموزان به دليل آموزش غلطي كه ديده اند، در اين درس نتيجه خوبي كسب نمي‌كنند. اما همان دانش آموزان با استفاده از يك منبع خوب به راحتي مي‌توانند در شيمي نتيجه خوبي بدست بياورند.

موسسه حرف آخر با توجه به اهدافي كه دارد، به روش شهودي سازي و تصوير سازي در تدريس تاكيد زيادي دارد. زيرا بر اين عقيده است كه با استفاده از تصوير سازي دانش آموزان راحت تر مي‌توانند مطالب را ياد بگيرند و از آنجا كه شيمي نيز داراي اهميت زيادي مي‌باشد، با استفاده از اين روش دانش آموز مي‌تواند تمامي مطالب مربوط به شيمي كنكور را بدون هيچ كمبودي فرا بگيرد. همچنين با استفاده از اين روش به همراه الگوهاي تدريس شده توسط استاد شيرواني، دانش آموزان ديگر نيازي به اين ندارند تا تمام فرمول‌هاي شيمي را حفظ كنند و براي حل سوالات مختلف از تكنيك هاي مختلفي استفاده نمايند. از چند تكنيك براي حل بسياري از سوالات استفاده مي‌شود.

دليل برتري شيمي جامع حرف آخر نسبت به بقيه منابع آموزشي

تمامي محتواي آموزشي در شيمي جامع حرف آخر (بهترين بسته آموزش شيمي كنكور) ، به تدريس و آموزش اختصاص داده نمي‌شود. بخش اعظمي از آن را استاد شيرواني به حل كردن انواع تست‌ها و سوالات تاليفي خود پرداخته است تا دانش آموزان بتوانند روش استفاده از الگوهاي تدريس شده را راحت تر درك كنند و در كنار آن از كتابكارهاي موجود، براي تثبيت مطالب در ذهن خود استفاده نمايند.

كل اين نكات بخشي از ارزش شيمي جامع حرف آخر را بازگو مي‌كند. استاد شيرواني با تدريس فوق العاده و جذابي كه دارد، به راحتي به صورت مفهومي تمامي مطالب، حتي سخت ترين قسمت‌ها را با بياني شيوا به دانش آموزان آموزش مي‌دهد تا ديگر دغدغه اين را نداشته باشند كه براي درس مهمي مانند شيمي چه كاري بايد انجام بدهند. نكته مهم ديگري كه وجود دارد، مدت زمان كمي است كه تدريس به صورت كامل براي دانش آموز انجام مي‌شود. بدين معنا كه دانش آموز تنها با 61 ساعت آموزش به راحتي مي‌تواند به درصدهاي بالا دست پيدا كند. البته بايد توجه داشته باشيد كه بدون تمرين و تكرار هيچ موقع اين نتيجه بدست نمي‌آيد. بنابراين مي‌توان گفت كه پكيج جامع شيمي حرف آخر، به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور است.

ويژگي هاي تدريس شيمي استاد شيرواني در بهترين بسته آموزش شيمي كنكور :

  • ابداع روش مول-ضريب
  • ابداع روش a-x براي حل مسائل شيمي
  • استفاده از نقشه راه براي تدريس
  • شهودي سازي و استفاده از الگو
  • استفاده از انيميشن و الگو براي تدريس مطالب
  • حل و تحليل انواع تست‌هاي تاليفي و كنكورهاي سراسري
  • تدريس محاسبات سريع توسط استاد منتظري
  • تطابق بالاي 90 درصد در آزمون‌هاي سراسري
  • داراي كتابكار بر روي پكيج آموزشي
  • استفاده از فرمول فش
  • آموزش كل مسائل شيمي در 14 جلسه
  • آموزش كل مطالب شيمي با استفاده از 14 الگو

نظرات برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • دكتر شيرواني نقشه راه‌هايي دارند كه كولاك ميكنه (فردين باربد رتبه 203)
  • يه الگو واقعا عظيمي دارند براي شيمي كه همه سوالات رو در بر ميگيره و من هر سوالي رو كه ميبينم از يك جاي الگو شروع مي‌كنم تا راحت به جواب برسم (علي عباس زاده رتبه 207)
  • الگوهاي ضريب به مولي كه تدريس كردن كمك زيادي ميكنه به دانش آموز. تمامي اين روش‌ها در شيمي جواب ميده براي اطمينان هم اگر كسي ميخواد بياد هر سوالي بگه من حل ميكنم براش (سعيد ضيايي رتبه 260)
  • استاد شيرواني خيلي خلاق و بي نظير هستند (زهرا سلطاني رتبه 275)

درصد شيمي برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • خانم فرناز ميرزايي رتبه 373 شيمي 84 درصد
  • علي انعامي رتبه 451 شيمي استاد شيرواني 94 درصد
  • سجاد نوري رتبه 71 شيمي استاد شيرواني 93 درصد
  • فردين باربد رتبه 203 شيمي حرف آخر 83 درصد
  • علي عباس زاده رتبه 207 شيمي 93 درصد

مباحث تدريس شده شيمي تجربي

  • ساختار اتم
  • خواص تناوبي عناصر
  • تركيب هاي يوني
  • پيوند كوالانسي
  • تركيب آلي
  • استوكيومتري
  • ترموديناميك شيميايي
  • محلول ها
  • سينتيك شيميايي
  • تعادل شيميايي
  • اسيد وباز
  • الكتروشيمي

مباحث تدريس شده شيمي رشته رياضي

  • كيهان زادگاه الفباي هستي
  • ردپاي گاز ها در زندگي
  • آب آهنگ زندگي
  • قدر هداياي زميني را بدانيم
  • در پي غذاي سالم
  • پوشاك نيازي پايان ناپذير
  • مولكول در خدمت تندرستي
  • آسايش و رفاه در سايه شيمي
  • شيمي جلوه اي از هنر
  • شيمي راهي به سوي آينده روشن تر

براي اطلاعات بيشتر در مورد بهترين بسته آموزش شيمي كنكور و تهيه پكيج شيمي جامع  با شماره 09129573833  تماس حاصل نماييد.

به نقل از فروشگاه آنلاين محصولات حرف آخر و برگرفته از مقاله بهترين بسته آموزش شيمي كنكور